ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 71 21世紀教育センター
  2. 71b 21世紀教育フォーラム = 21 seiki kyouiku forum
  3. 7号

The Use of Pictures and Illustrations in Teaching English

http://hdl.handle.net/10129/4790
http://hdl.handle.net/10129/4790
594bbfe2-f859-41f7-a1d1-2b6e71889648
名前 / ファイル ライセンス アクション
21SeikiForum_7_45.pdf 21SeikiForum_7_45.pdf (882.0 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2012-10-30
タイトル
タイトル The Use of Pictures and Illustrations in Teaching English
言語
言語 eng
キーワード
主題Scheme Other
主題 visuals
キーワード
主題Scheme Other
主題 pictures
キーワード
主題Scheme Other
主題 illustrations
キーワード
主題Scheme Other
主題 engage students
キーワード
主題Scheme Other
主題 learn better
キーワード
主題Scheme Other
主題 prediction
キーワード
主題Scheme Other
主題 creativity
キーワード
主題Scheme Other
主題 imaginativeness
キーワード
主題Scheme Other
主題 holistic language learning
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 Uematsu, Hajime

× Uematsu, Hajime

Uematsu, Hajime

Search repository
著者(ヨミ)
識別子Scheme WEKO
識別子 18214
姓名 ウエマツ, ハジメ
著者別名
識別子Scheme WEKO
識別子 18213
姓名 上松, 一
著者所属
値 弘前大学人文学部
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 This article reconsiders the function of pictures and illustrations and examines their usefulness in language learning. Nowadays, colourful pictures and illustrations are very commonly used in English textbooks. They are instantaneously appealing to learners and have the power to engage students in their learning. Thus engaged, learners have a better chance of improving their English. Pictures and illustrations can be used in multiple ways. They can be used in preliminary activities before reading English passages. By using them, learners can predict what they will be reading. These predictions can be done individually and silently, or can be done in the form of discussion in pairs and small groups. In their discussion learners can be as creative and imaginative as they wish to be. Thus reading can become a more holistic activity when used in combination with more directly communicative aspects of language learning such as speaking and listening.
引用
内容記述タイプ Other
内容記述 21世紀教育フォーラム, 7, 2012, p.45-50
書誌情報 21世紀教育フォーラム

巻 7, p. 45-50, 発行日 2012-03-31
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA12137267
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
日本十進分類法
主題Scheme NDC
主題 377
その他のタイトル
その他のタイトル 英語教育における写真や挿絵の使用について
タイトル(ヨミ)
その他のタイトル エイゴ キョウイク ニオケル シャシン ヤ サシエ ノ シヨウ ニツイテ
NIIサブジェクト
主題Scheme Other
主題 教育・教育学
出版者
出版者 弘前大学21世紀教育センター
資源タイプ
値 Article
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 10:03:35.017257
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3