ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 71 21世紀教育センター
  2. 71b 21世紀教育フォーラム = 21 seiki kyouiku forum
  3. 8号

Improving Intermediate Learners’ Writing Skills : Combining Listening and Writing in Teaching English

http://hdl.handle.net/10129/4893
http://hdl.handle.net/10129/4893
b68c7172-38ac-4909-8dc5-5c3dc352607c
名前 / ファイル ライセンス アクション
21SeikiForum_8_39.pdf 21SeikiForum_8_39.pdf (592.4 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2013-07-18
タイトル
タイトル Improving Intermediate Learners’ Writing Skills : Combining Listening and Writing in Teaching English
言語
言語 eng
キーワード
主題Scheme Other
主題 writing
キーワード
主題Scheme Other
主題 fiuency in writing
キーワード
主題Scheme Other
主題 listening and writing
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 Uematsu, Hajime

× Uematsu, Hajime

Uematsu, Hajime

Search repository
著者(ヨミ)
識別子Scheme WEKO
識別子 18214
姓名 ウエマツ, ハジメ
著者別名
識別子Scheme WEKO
識別子 18213
姓名 上松, 一
著者所属
値 Faculty of Humanities, Hirosaki University
著者所属
値 弘前大学人文学部
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 Writing in English for non-natives is always diffi cult to teach and learn. Because of this diffi culty, writing is often a neglected area in English teaching and learning. At the intermediate level, learners need more opportunities to practise writing in order to improve their overall command of English, which is the de facto international language of communication in the modern world, and is used for communication among different peoples both aurally/orally and in writing. At the intermediate level of writing, the emphasis should be placed on fl uency in expressing one’s ideas rather than accuracy. In the exercise proposed in this paper, listening and writing are combined in such a way that the receptive skill of listening supports the productive skill of writing. It is then a small step for intermediate learners to reach more advanced levels of writing in English.
引用
内容記述タイプ Other
内容記述 21世紀教育フォーラム, 8, 2013, p.39-44
書誌情報 21世紀教育フォーラム

巻 8, p. 39-44, 発行日 2013-03-30
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA12137267
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
日本十進分類法
主題Scheme NDC
主題 375.89
その他のタイトル
その他のタイトル 聴き取りと作文練習を絡めることで、中級英語学習者の作文技能の向上を
タイトル(ヨミ)
その他のタイトル キキトリ ト サクブン レンシュウ オ カラメル コトデ チュウキュウ エイゴ ガクシュウシャ ノ サクブン ギノウ ノ コウジョウ オ
NIIサブジェクト
主題Scheme Other
主題 教育・教育学
出版者
出版者 弘前大学21世紀教育センター
資源タイプ
値 Article
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 10:03:31.650739
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3