ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 71 21世紀教育センター
  2. 71b 21世紀教育フォーラム = 21 seiki kyouiku forum
  3. 10号

Improving Assessment in Japanese University EFL Classes: A Model for Implementing Research-Based Language Assessment Practices

http://hdl.handle.net/10129/5526
http://hdl.handle.net/10129/5526
f9800bb5-ad29-4856-aedf-9c47f1ea00d4
名前 / ファイル ライセンス アクション
21SeikiForum_10_65.pdf 21SeikiForum_10_65.pdf (955.9 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2015-04-08
タイトル
タイトル Improving Assessment in Japanese University EFL Classes: A Model for Implementing Research-Based Language Assessment Practices
言語
言語 eng
キーワード
主題Scheme Other
主題 EFL assessment
キーワード
主題Scheme Other
主題 Japanese university
キーワード
主題Scheme Other
主題 summative assessment
キーワード
主題Scheme Other
主題 formative assessment
キーワード
主題Scheme Other
主題 classroom assessment
キーワード
主題Scheme Other
主題 self-assessment
キーワード
主題Scheme Other
主題 technology in language learning
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 Forsythe, Edward

× Forsythe, Edward

Forsythe, Edward

Search repository
著者別名
識別子Scheme WEKO
識別子 18551
姓名 フォーサイス, エドワード
著者所属
値 弘前大学人文学部( 非常勤)
著者所属
値 Faculty of Humanities, Hirosaki University( part-time)
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 Assessments in Japanese university EFL classes largely follow traditional, grammar-translation methodologies. To prepare the students for the 21st century, professors must incorporate assessments based on current research which enable students to learn from the assessments as well as classroom activities. This paper provides a model for a new assessment regiment for an English Conversation course as an example. It will cover the textbook topics and course objectives to be met, current research, a proposed testing regimen, and a recap of how the proposed assessments align with current suggested assessment practices. The suggested assessment regimen will enable English teachers to provide a more engaging and supportive program so that their students can succeed in the global workforce of the 21st century.
引用
内容記述タイプ Other
内容記述 21世紀教育フォーラム, 10, 2015, p.65-73
書誌情報 21世紀教育フォーラム

巻 10, p. 65-73, 発行日 2015-03-31
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA12137267
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
日本十進分類法
主題Scheme NDC
主題 375.89
その他のタイトル
その他のタイトル 日本の大学におけるEFL 科目の評価の改善 : 研究に基づいた外国語評価のモデル
タイトル(ヨミ)
その他のタイトル ニホン ノ ダイガク ニ オケル EFL カモク ノ ヒョウカ ノ カイゼン : ケンキュウ ニ モドヅイタ ガイコクゴ ヒョウカ ノ モデル
NIIサブジェクト
主題Scheme Other
主題 教育・教育学
出版者
出版者 弘前大学21世紀教育センター
資源タイプ
値 Article
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 09:57:36.135658
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3