WEKO3
アイテム
The Flipped Classroom, Two Classes in One
http://hdl.handle.net/10129/6106
http://hdl.handle.net/10129/610648e1f031-77ee-4b48-8bc1-9da2b0689de1
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2017-07-10 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | The Flipped Classroom, Two Classes in One | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | eng | |||||||
キーワード | ||||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | flipped | |||||||
キーワード | ||||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | flipped classroom | |||||||
キーワード | ||||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | inverted classroom | |||||||
キーワード | ||||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | LMS | |||||||
キーワード | ||||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | Moodle | |||||||
キーワード | ||||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | reflection | |||||||
キーワード | ||||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | student feedback | |||||||
資源タイプ | ||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||
著者 |
Berman, Shari Joy
× Berman, Shari Joy
|
|||||||
著者別名 | ||||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||||
識別子 | 18974 | |||||||
姓名 | バーマン, シャーリー ジョイ | |||||||
著者所属 | ||||||||
弘前大学 教育推進機構 教養教育開発実践センター | ||||||||
抄録 | ||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||
内容記述 | The amount of content that can be covered in university English classes is severely limited by the 90-minute, 16-week maximum time constraint. Presenting a flipped learning environment to students gives them an opportunity to experience the course both inside and outside of the classroom. In the spring of 2016, students at Hirosaki University were exposed to courses with a very strong outside-of-class component. Students participated extensively on the social format of Moodle, the university’s learning management system (LMS). In addition, they used online materials, including workbooks accompanying their textbook, prepared projects and presentations and studied colloquialisms and slang for a special quiz bowl. Detailed student feedback was collected at the end of the course. The feedback indicated that students remained highly invested in the various activities and that they also began to create a regular personal English study habit. In short, this paper describes the process of conducting flipped classes and analyzes related student feedback | |||||||
引用 | ||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||
内容記述 | 弘前大学教養教育開発実践ジャーナル, 1, p.1-8, 2017 | |||||||
書誌情報 |
弘前大学教養教育開発実践ジャーナル 巻 1, p. 1-8, 発行日 2017-03-31 |
|||||||
ISSN | ||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||
収録物識別子 | 2432-7417 | |||||||
書誌レコードID | ||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||
収録物識別子 | AA12787364 | |||||||
著者版フラグ | ||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||
日本十進分類法 | ||||||||
主題Scheme | NDC | |||||||
主題 | 377 | |||||||
NIIサブジェクト | ||||||||
主題Scheme | Other | |||||||
主題 | 教育・教育学 | |||||||
出版者 | ||||||||
出版者 | 弘前大学 教育推進機構 教養教育開発実践センター | |||||||
資源タイプ | ||||||||
値 | Article |