ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 78 教養教育開発実践センター
  2. 78a 弘前大学教養教育開発実践ジャーナル (Online ISSN: 2432-7425, Print ISSN: 2432-7417)
  3. 1号(創刊号)

The Flipped Classroom, Two Classes in One

http://hdl.handle.net/10129/6106
http://hdl.handle.net/10129/6106
48e1f031-77ee-4b48-8bc1-9da2b0689de1
名前 / ファイル ライセンス アクション
kyoyokyoiku_1_1.pdf kyoyokyoiku_1_1.pdf (269.1 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2017-07-10
タイトル
タイトル The Flipped Classroom, Two Classes in One
言語
言語 eng
キーワード
主題Scheme Other
主題 flipped
キーワード
主題Scheme Other
主題 flipped classroom
キーワード
主題Scheme Other
主題 inverted classroom
キーワード
主題Scheme Other
主題 LMS
キーワード
主題Scheme Other
主題 Moodle
キーワード
主題Scheme Other
主題 reflection
キーワード
主題Scheme Other
主題 student feedback
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 Berman, Shari Joy

× Berman, Shari Joy

Berman, Shari Joy

Search repository
著者別名
識別子Scheme WEKO
識別子 18974
姓名 バーマン, シャーリー ジョイ
著者所属
値 弘前大学 教育推進機構 教養教育開発実践センター
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 The amount of content that can be covered in university English classes is severely limited by the 90-minute, 16-week maximum time constraint. Presenting a flipped learning environment to students gives them an opportunity to experience the course both inside and outside of the classroom. In the spring of 2016, students at Hirosaki University were exposed to courses with a very strong outside-of-class component. Students participated extensively on the social format of Moodle, the university’s learning management system (LMS). In addition, they used online materials, including workbooks accompanying their textbook, prepared projects and presentations and studied colloquialisms and slang for a special quiz bowl. Detailed student feedback was collected at the end of the course. The feedback indicated that students remained highly invested in the various activities and that they also began to create a regular personal English study habit. In short, this paper describes the process of conducting flipped classes and analyzes related student feedback
引用
内容記述タイプ Other
内容記述 弘前大学教養教育開発実践ジャーナル, 1, p.1-8, 2017
書誌情報 弘前大学教養教育開発実践ジャーナル

巻 1, p. 1-8, 発行日 2017-03-31
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 2432-7417
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA12787364
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
日本十進分類法
主題Scheme NDC
主題 377
NIIサブジェクト
主題Scheme Other
主題 教育・教育学
出版者
出版者 弘前大学 教育推進機構 教養教育開発実践センター
資源タイプ
値 Article
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 11:12:06.175440
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3