WEKO3
アイテム
A New Approach to Phonics–Literacy Education : Phoneme Awareness as a Contribution to Linking Elementary School English with Junior High English
http://hdl.handle.net/10129/00006763
http://hdl.handle.net/10129/00006763c340632f-6ceb-4265-9049-d4600003d672
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 学位論文 / Thesis or Dissertation(1) | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2019-05-22 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | A New Approach to Phonics–Literacy Education : Phoneme Awareness as a Contribution to Linking Elementary School English with Junior High English | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | eng | |||||||
資源タイプ | ||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_46ec | |||||||
資源タイプ | thesis | |||||||
著者 |
岩渕, 淑子
× 岩渕, 淑子
|
|||||||
著者(ヨミ) | ||||||||
識別子Scheme | WEKO | |||||||
識別子 | 20180 | |||||||
姓名 | イワブチ, ヨシコ | |||||||
著者所属 | ||||||||
弘前大学大学院教育学研究科 | ||||||||
内容記述 | ||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||
内容記述 | 授与大学:弘前大学; 学位種類:修士(教育学); 授与年月日:平成29年3月23日 | |||||||
書誌情報 | p. 1-114 | |||||||
著者版フラグ | ||||||||
出版タイプ | author | |||||||
資源タイプ | ||||||||
値 | Thesis |