ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 78 教養教育開発実践センター
  2. 78a 弘前大学教養教育開発実践ジャーナル (Online ISSN: 2432-7425, Print ISSN: 2432-7417)
  3. 6号

Reflecting on LMS-Integrated Peer Review in First-Year University EFL Courses

http://hdl.handle.net/10129/00007953
http://hdl.handle.net/10129/00007953
3fb40b9b-9557-4add-bf6a-4beb16a815b5
名前 / ファイル ライセンス アクション
kyoyokyoiku_6_55.pdf kyoyokyoiku_6_55 (207.7 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2022-08-02
タイトル
タイトル Reflecting on LMS-Integrated Peer Review in First-Year University EFL Courses
言語
言語 eng
キーワード
主題Scheme Other
主題 peer review
キーワード
主題Scheme Other
主題 feedback
キーワード
主題Scheme Other
主題 LMS
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 ソロモン, ジョシュア リー

× ソロモン, ジョシュア リー

ja ソロモン, ジョシュア リー

en Solomon, Joshua Lee

ja-Kana ソロモン, ジョシュア リー


Search repository
著者別名
識別子Scheme WEKO
識別子 18978
識別子Scheme 研究者総覧
識別子URI http://hue2.jm.hirosaki-u.ac.jp/html/200000644_ja.html
識別子 200000644
姓名 ソロモン, ジョシュア リー
言語 ja
姓名 Solomon, Joshua Lee
言語 en
姓名 ソロモン, ジョシュア リー
言語 ja-Kana
姓 ソロモン
言語 ja
姓 Solomon
言語 en
姓 ソロモン
言語 ja-Kana
名 ジョシュア リー
言語 ja
名 Joshua Lee
言語 en
名 ジョシュア リー
言語 ja-Kana
識別子Scheme ISNI
識別子URI http://www.isni.org/isni/
著者所属
値 弘前大学教育推進機構教養教育開発実践センター
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 This practical report reviews the extensive use of LMS (learning-management system) integrated peer review in five first-year university English as a foreign-language classes: one advanced-level writing class, two advanced­level speaking classes, and two advanced-level reading classes. It observes that while there is good evidence for the effectiveness of peer review activities and that incorporation into LMS technology provides some benefits, there were significant flaws in its execution in both writing and speaking contexts which resulted in a lower quality of student feedback and experience as peer reviewer. However, the instructor saw some qualitative improvements when implementing peer review the following semester during reading classes.
書誌情報 弘前大学教養教育開発実践ジャーナル

巻 6, p. 55-63, 発行日 2022-03-31
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 2432-7417
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA12787364
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
その他のタイトル
その他のタイトル 大学一年次生を対象とした教養教育英語科目における学習管理システムをもちいたピアレビューを振り返って
出版者
出版者 弘前大学 教育推進機構 教養教育開発実践センター
資源タイプ
値 Article
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 09:56:36.203052
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3