ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 78 教養教育開発実践センター
  2. 78a 弘前大学教養教育開発実践ジャーナル (Online ISSN: 2432-7425, Print ISSN: 2432-7417)
  3. 7号

オンライン高大連携公開講座『津軽ライフ』 地理的空間を超える連携の試み

http://hdl.handle.net/10129/0002000199
http://hdl.handle.net/10129/0002000199
97c196b7-838d-4247-a22b-8362086f87db
名前 / ファイル ライセンス アクション
kyoyokyoiku_7_23.pdf kyoyokyoiku_7_23.pdf (640 KB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2024-01-10
タイトル
タイトル オンライン高大連携公開講座『津軽ライフ』 地理的空間を超える連携の試み
言語 ja
タイトル
タイトル University-High School Open Lecture “Tsugaru Life”: A Test Course for Bridging Geographical Distance
言語 en
言語
言語 jpn
キーワード
言語 ja
主題Scheme Other
主題 高大連携
キーワード
言語 ja
主題Scheme Other
主題 ハイブリッド型授業
キーワード
言語 ja
主題Scheme Other
主題 単位先行取得
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
アクセス権
アクセス権 open access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
著者 片桐, 早苗

× 片桐, 早苗

ja 片桐, 早苗

Search repository
ソロモン, ジョシュア リー

× ソロモン, ジョシュア リー

ja ソロモン, ジョシュア リー


Search repository
ヤグノ, ライク

× ヤグノ, ライク

ja ヤグノ, ライク


Search repository
多田, 恵実

× 多田, 恵実

ja 多田, 恵実

ja-Kana タダ, メグミ


Search repository
著者(ヨミ)
識別子Scheme WEKO
識別子 21381
姓名 カタギリ, サナエ
言語 ja-Kana
著者(ヨミ)
識別子Scheme WEKO
識別子 18978
識別子Scheme 研究者総覧
識別子URI http://hue2.jm.hirosaki-u.ac.jp/html/##_ja.html
識別子 200000644
姓名 ソロモン, ジョシュア リー
言語 ja-Kana
著者(ヨミ)
識別子Scheme WEKO
識別子 21380
識別子Scheme 研究者総覧
識別子URI http://hue2.jm.hirosaki-u.ac.jp/html/##_ja.html
識別子 200001260
姓名 ヤグノ, ライク
言語 ja-Kana
著者(ヨミ)
識別子Scheme WEKO
識別子 786
姓名 タダ, メグミ
言語 ja-Kana
著者別名
識別子Scheme WEKO
識別子 21383
姓名 Katagiri, Sanae
言語 en
著者別名
識別子Scheme WEKO
識別子 18978
識別子Scheme 研究者総覧
識別子URI http://hue2.jm.hirosaki-u.ac.jp/html/200000644_ja.html
識別子 200000644
姓名 Solomon, Joshua Lee
言語 en
姓 ソロモン
言語 ja
姓 Solomon
言語 en
姓 ソロモン
言語 ja-Kana
名 ジョシュア リー
言語 ja
名 Joshua Lee
言語 en
名 ジョシュア リー
言語 ja-Kana
識別子Scheme ISNI
識別子URI http://www.isni.org/isni/
著者別名
識別子Scheme WEKO
識別子 21380
識別子Scheme 研究者総覧
識別子URI http://hue2.jm.hirosaki-u.ac.jp/html/200001260_ja.html
識別子 200001260
姓名 Jagno, Reik
言語 en
姓 ヤグノ
言語 ja
姓 Jagno
言語 en
姓 ヤグノ
言語 ja-Kana
名 ライク
言語 ja
名 Reik
言語 en
名 ライク
言語 ja-Kana
識別子Scheme ISNI
識別子URI http://www.isni.org/isni/
著者別名
識別子Scheme WEKO
識別子 788
姓名 Tada, Megumi
言語 en
著者所属
言語 ja
値 弘前大学 教養教育開発実践センター
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 This practical report reflects on a global studies liberal arts class conducted as a university-high school open lecture, dissecting and analyzing the experience with an eye toward future university-high school collaborations and hybrid-style classes. While this type of class was unprecedented in the university, as collaborations and technologically-augmented class styles can be expected only to increase, the purpose of this report is to offer perspective for educators interested in teaching in similar environments in the future. It begins by introducing the steps leading to the course implementation and concept behind the syllabus, followed by an explanation of the reasons for choosing the textbook, schedule, and grading policy. Next, it discusses the special circumstances of hybrid-style teaching: concretely, the types of technologies implemented, the layout of the physical and virtual classrooms, technical issues and solutions, as well as the process for involving guest speakers and conducting a virtual museum visit. Finally, it introduces the perspectives of both high school and university students who completed the course.
言語 en
書誌情報 ja : 弘前大学教養教育開発実践ジャーナル

巻 7, p. 23-34, 発行日 2023-03-31
ISSN
収録物識別子タイプ EISSN
収録物識別子 2432-7425
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA12787364
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
出版者
出版者 弘前大学 教育推進機構 教養教育開発実践センター
言語 ja
資源タイプ
言語 ja
値 Article
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2024-01-10 05:50:57.136639
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3