ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 78 教養教育開発実践センター
  2. 78a 弘前大学教養教育開発実践ジャーナル (Online ISSN: 2432-7425, Print ISSN: 2432-7417)
  3. 3号

Creating a Bridge Between Liberal Arts Classes and the English Lounge Through Active International Lunchtime Projects

http://hdl.handle.net/10129/00007109
http://hdl.handle.net/10129/00007109
02af872c-29bc-438b-be48-2838be3c1ce7
名前 / ファイル ライセンス アクション
kyoyokyoiku_3_67.pdf kyoyokyoiku_3_67 (109.3 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2020-06-08
タイトル
タイトル Creating a Bridge Between Liberal Arts Classes and the English Lounge Through Active International Lunchtime Projects
言語
言語 eng
キーワード
主題Scheme Other
主題 Language centers
キーワード
主題Scheme Other
主題 experiential learning
キーワード
主題Scheme Other
主題 PechaKucha
キーワード
主題Scheme Other
主題 project-based learning
キーワード
主題Scheme Other
主題 active learning
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 Berman, Shari Joy

× Berman, Shari Joy

Berman, Shari Joy

Search repository
Tada, Megumi

× Tada, Megumi

Tada, Megumi

Search repository
著者別名
識別子Scheme WEKO
識別子 18974
姓名 バーマン, シャーリー ジョイ
著者別名
識別子Scheme WEKO
識別子 784
識別子Scheme 研究者総覧
識別子URI http://hue2.jm.hirosaki-u.ac.jp/html/100000727_ja.html
識別子 100000727
姓名 多田, 恵実
言語 ja
姓名 タダ, メグミ
言語 ja-Kana
姓 多田
言語 ja
姓 タダ
言語 ja-Kana
名 恵実
言語 ja
名 メグミ
言語 ja-Kana
識別子Scheme ISNI
識別子URI http://www.isni.org/isni/
著者所属
値 弘前大学教育推進機構教養教育開発実践センター
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 In 2017 and 2018, four groups of Liberal Arts students in different levels and different grades participated in spring lunchtime projects where they made official PechaKucha presentations, personal speeches and actual Japanese cuisine demonstrations. The projects have served to reshape the attitudes of underclassmen toward English and English-learning and have given the Hirosaki English Lounge (EL) language center an even stronger place in the academic lives of both the students who have presented and the student/faculty audience. This paper is a brief account of the outcomes of the projects vis-à-vis reating a bridge between the EL and Liberal Arts students.
書誌情報 弘前大学教養教育開発実践ジャーナル

巻 3, p. 67-69, 発行日 2019-03-29
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 2432-7417
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA12787364
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
その他のタイトル
その他のタイトル アクティブ・ラーニングのランチタイム・プロジェクトで教養教育科目と英語学習施設をつなぐ
出版者
出版者 弘前大学 教育推進機構 教養教育開発実践センター
資源タイプ
値 Article
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 11:11:55.092305
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3