ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 78 教養教育開発実践センター
  2. 78a 弘前大学教養教育開発実践ジャーナル (Online ISSN: 2432-7425, Print ISSN: 2432-7417)
  3. 4号

Motivation and Learning Effects in University English Education

http://hdl.handle.net/10129/00007119
http://hdl.handle.net/10129/00007119
79021a33-83bd-494d-a53d-4e0fac903e23
名前 / ファイル ライセンス アクション
kyoyokyoiku_4_85.pdf kyoyokyoiku_4_85 (246.1 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2020-06-10
タイトル
タイトル Motivation and Learning Effects in University English Education
言語
言語 eng
キーワード
主題Scheme Other
主題 motivation and learning
キーワード
主題Scheme Other
主題 instrumental motivation
キーワード
主題Scheme Other
主題 internal motivation
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 Bellando, John Nicholas

× Bellando, John Nicholas

Bellando, John Nicholas

Search repository
ソロモン, ジョシュア リー

× ソロモン, ジョシュア リー

ja ソロモン, ジョシュア リー

en Solomon, Joshua Lee

ja-Kana ソロモン, ジョシュア リー


Search repository
Nakamura, Hiroaki

× Nakamura, Hiroaki

Nakamura, Hiroaki

Search repository
著者(ヨミ)
識別子Scheme WEKO
識別子 9235
姓名 ベランド, ジョン ニコラス
著者(ヨミ)
識別子Scheme WEKO
識別子 18978
識別子Scheme 研究者総覧
識別子URI http://hue2.jm.hirosaki-u.ac.jp/html/200000644_ja.html
識別子 200000644
姓名 ソロモン, ジョシュア リー
言語 ja
姓名 Solomon, Joshua Lee
言語 en
姓名 ソロモン, ジョシュア リー
言語 ja-Kana
識別子Scheme ISNI
識別子URI http://www.isni.org/isni/
著者(ヨミ)
識別子Scheme WEKO
識別子 20730
姓名 ナカムラ, ヒロアキ
著者別名
識別子Scheme WEKO
識別子 9235
姓名 ベランド, ジョン ニコラス
著者別名
識別子Scheme WEKO
識別子 18978
識別子Scheme 研究者総覧
識別子URI http://hue2.jm.hirosaki-u.ac.jp/html/200000644_ja.html
識別子 200000644
姓名 ソロモン, ジョシュア リー
言語 ja
姓名 Solomon, Joshua Lee
言語 en
姓名 ソロモン, ジョシュア リー
言語 ja-Kana
姓 ソロモン
言語 ja
姓 Solomon
言語 en
姓 ソロモン
言語 ja-Kana
名 ジョシュア リー
言語 ja
名 Joshua Lee
言語 en
名 ジョシュア リー
言語 ja-Kana
識別子Scheme ISNI
識別子URI http://www.isni.org/isni/
著者別名
識別子Scheme WEKO
識別子 20729
姓名 中村, 裕昭
著者所属
値 弘前大学 教育推進機構 教養教育開発実践センター
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 This preliminary research explores the connection between student motivation and learning reflected in standardized test scores for the purpose of developing new teaching techniques. The researchers conducted a survey of firstyear university students in which they answered questions indicating their degree of motivation towards English language learning. Survey results were cross referenced with two sets of participants’ standardized test scores: one taken before the start of the semester, and one from the end of the first semester. While the researchers expected to find a positive correlation between motivation and improvement, the data collected did not reveal a positive relationship. However, analysis of the data did yield some useful insights, and implications for future study are discussed in the paper’s conclusion.
書誌情報 弘前大学教養教育開発実践ジャーナル

巻 4, p. 85-94, 発行日 2020-03-31
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 2432-7417
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA12787364
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
その他のタイトル
その他のタイトル 大学英語教育におけるモチベーションと学習効果
出版者
出版者 弘前大学 教育推進機構 教養教育開発実践センター
資源タイプ
値 Article
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 11:12:12.463313
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3