ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 78 教養教育開発実践センター
  2. 78a 弘前大学教養教育開発実践ジャーナル (Online ISSN: 2432-7425, Print ISSN: 2432-7417)
  3. 2号

A Brief Account of Student Investment and Reflection in Active Learning Projects Presented to Multicultural Audiences in the English Lounge : “Japanese Food Our Way!” and “This is Japanese Cooking!”

http://hdl.handle.net/10129/00006343
http://hdl.handle.net/10129/00006343
e8c7cb8a-be25-43cc-b97c-7d4b4fc54343
名前 / ファイル ライセンス アクション
kyoyokyoiku_2_47.pdf kyoyokyoiku_2_47.pdf (618.2 kB)
Item type D_紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2018-06-05
タイトル
タイトル A Brief Account of Student Investment and Reflection in Active Learning Projects Presented to Multicultural Audiences in the English Lounge : “Japanese Food Our Way!” and “This is Japanese Cooking!”
言語
言語 eng
キーワード
主題Scheme Other
主題 Experiential learning
キーワード
主題Scheme Other
主題 active learning
キーワード
主題Scheme Other
主題 reflection
キーワード
主題Scheme Other
主題 self-efficacy
キーワード
主題Scheme Other
主題 project-based learning
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 バーマン, シャーリー ジョイ

× バーマン, シャーリー ジョイ

バーマン, シャーリー ジョイ

Search repository
多田, 恵実

× 多田, 恵実

ja 多田, 恵実
ISNI

ja-Kana タダ, メグミ

Search repository
著者(ヨミ)
識別子Scheme WEKO
識別子 18974
姓名 バーマン, シャーリー ジョイ
著者(ヨミ)
識別子Scheme WEKO
識別子 786
姓名 タダ, メグミ
著者別名
識別子Scheme WEKO
識別子 18973
姓名 Berman, Shari Joy
著者別名
識別子Scheme WEKO
識別子 788
姓名 Tada, Megumi
著者所属
弘前大学 教育推進機構 教養教育開発実践センター
著者所属
弘前大学 教育推進機構 教養教育開発実践センター
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 Food is a powerful unifying and motivating topic. Twelve groups of students, one low-intermediate first-year group and one high-intermediate second year class embarked on a multi-faceted project that involved planning, researching, presenting, cooking and reflecting. The process was prescribed, but students were afforded a great deal of freedom in execution. The instructors reviewed and collated reflection forms and audience surveys to begin to evaluate to what degree students were invested and how satisfied they were with their results. The goal was for the learners to achieve a bit of autonomy, experience a healthy amount of teamwork and undergo significant self-reflection. End-of-class reflection forms confirmed a high level of investment and cooperation, throughout this active learning opportunity, which certainly exceeded the instructorsʼ expectations.
書誌情報 弘前大学教養教育開発実践ジャーナル

巻 2, p. 47-60, 発行日 2018-03-31
出版者
出版者 弘前大学 教育推進機構 教養教育開発実践センター
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 2432-7417
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA12787364
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
日本十進分類法
主題Scheme NDC
主題 377
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 11:12:08.784836
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3